Zeytinveannesi Merhaba Benim karnim daha 24 haftadayim yumru gibi oluyor.sertesiyor doktora sordum yorma cok yurume dedi karnimda krimplar oliyor gaz sancisi gibi. Erken dogum yaparim diye cok korkuyorum
Yesimmm93 Zeytinveannesi bende senin haftandayım ve aynı senın sıkıntıları yasıyorum özeldekı skntı yok dedı devlete geldim sonucta kasılma bunlar rıske atmayalım dedi yatış verdı sabahtan Berı serum verıyorlar spazm gıderıcı var sanırm ıcınde öyle bişey yazıyor üzerınde bide adalat hapa baslattı doktor 3 gün yatıcam bence devlete git açılman varmı yokmu baksınlar benım yoktu ama ihlimallerı degerlendırmek gerek