Merve1996 Arkadaşlar 31+5 hamileyim oruç ayı bitince denize gitmeyi istiyorum.Zaten yüzme bilmiyorum sadece denizde geziyorum deniz havasi seviyorum doktarada sorucam ama sizlerede sorayim dedim sakincalimi acaba
Elfnz3 Valla hiç bir sakıncası yok ilk gebeliğimde son ayıma kadar girdim doktorum git demişti. Şuan 33 haftalığım ve yine giriyorum bu doktorum da aynı şeyi söyledi Doğuma kadar girebilirsin dedi😀
Merve1996 Yani mikrop enfeksiyon kapma yok diyosun iyi bari içim rahat gideyim Allahin izniyle bisey olmaz 😊