irorkay canım çiğ ette,sakatatta ve kaynamamış sütte toksoplazma mıydı neydi bir bakteri türü olduğu için deniyor o, ellerini güzelce yıkadıktan sonra hiç bişey olmaz yani sorun ete dokunman değil ona dokunduktan sonra elini yıkamadan ağzına falan götürmen dokunmanın bir zararı yok işini hallet elini yıka hiçbişeycik olmaz