irorkay Tatlım bir hastalık varmış eğer onu küçükken geçirmediysen çiğ ette onu rahatsızlığı tetikleyen şeyler varmış ve bebeğe iyi değilmiş doktorum bana bu şekilde söylemişti özellikle ciger’e dokunma demişti, doktoruna bir sor istersen abartılacak bir şey yok direk yıkamışsın ama bilgi alırsın ve için rahat olur herkesin söylemi ve vücudu çok farklı☺️