Kubra12b genelde Suriyelilerin gittiği Bi hastane ve Bi sorun oldugunda gelişmiş teknoloji yok yakınlarda yogun bakım vs olan hastanelere sevkediyorlar akrabam orda dogum yaptı hipertansiyon vardı erken dogumdu yakında Bi özel hastaneye sevk ettiler bebek orda yogun bakımda kaldı pandemiden dolayı cok sayıda Dr da olmuyor nöbete kime denk gelirsen o yaptırıyor dogumu bütün devlet hastanelerinde oldugu gibi odala iki kişilik