Melikee29 Kızlarr bu hamilelikte fazla gaz sorunum oluyor mideye vuruyor cok ağrım oluyor. Önerebileceğiniz bir ilaç veya bir şey var mı hamileyken kullanmaya tereddüt ediyorum.
Bsmlh Melikee29 duphalac verdı doktorum ben artık gazdan kalbım sıkıştı nefes alamadım bayılmışım sorup kullanabılırsınız zararsız bır surup
Duygu4444 Melikee29 ayaklarınızı yukarı doğru dikin 15 dk falan birde duş çok iyi geliyor bende çok yaşadm
Aysenur96 Melikee29 aynı sekıl bende oluyorum şurup kullanmıyorum ama dışarı cıkıp kımsenın olmadıgı yerde yürüyüş yapıp soda ıcıyorum yürümek çok gelıyor Sodayla
_abc_xyz Melikee29 ben kurumus kayisinin kompostosunu yapiyorum ama sadece suyunu icince ise yaramiyor suyu ile birlikte kayisisini yedigimde cok ise yariyor. Kuru kayisi da tek basina fayda etmiyo 😂
Ugurbocegm22 En iyisi sade soda içmek canım 😍 baktın olmuyor az kimyon iç bende de oldu kimyon çok iyi geldi suyunu da ihmal etme bol iç ♥️
Melikee29 Duygu4444 acıdan hareket edemeyince aklıma hiç duş gelmemıstı, rahatlatabılır doğru dıyorsunuz🙏🏽🥰