Selam kizlar 13+2 olduk. Ilk kan testimde 0,95g cikan seker simdi 0,92a inmis ama bir hamile icin fazlaymis yani sınır olarak görünüyormuş.. diyabet uzmanina gorunmem lazimmis bu durumda olanlar varmi ne yapmam lazim😅 diger sonuclar sukur cok iyi bugun bebisimi gorebildim 1aydir goremiyordum ama sırtını döndü bize yuzunu goremedik😂 cinsiyet ogrenemedim insAllah 19haziranda ogrenecegim😍