esinaltintaas ben ilk bebeğimde sling kullanmıştım ve çok memnundum. Bazen evde bebeği sarıp slingle ev işi bile yapabilmiştim. Kanguru da almıştım hatta yenidoğan aparatı ile birlikte almıştım. Ama yenidoğan aparatını kullanmamı tavsiye etmedi dr. Ve 6 aya kadar kanguruyu kullanamadık. 6 aydan sonra da babası taşırken dışarda kullandı. Ama ben ilk aydan beri ne zaman dışarı çıksam sling ile taşıdım bebeğimi. O yüzden tavsiyem sling alın. Hatta ben şimdi 2. Bebeğine hamileyim ilk aldığım sling duruyor yine kullanacağım hatta bir de halka sling almayı düşünüyorum onun da rahat olduğunu söylüyor kullananlar.