Bingol6465 Asminmom72 canım yerinden olsam bırakırım normal kilo alsin bnde senin gibi neyden kilo alır diye hep yedim yedim bebegim şuan çok iri bebek oldu ve riskli gebeligie girdi..
kerimannesi Asminmom72 valla cnm bn hic kilo almamisim hep cocuk almis ıspanak bulgur havuc kasar peynir tavuk etti ve kefir cok iyi aldiriyo kendimden biliyorum
Zeynepreyyan Bingol6465 bir de çok kilolu bebek sağlık açısından da iyi değil . İnşallah sağlıkla gelir bebeğin
Yeapp Yanlış anlamayın ama bebeğe niye kilo aldırıyosunuz düşük mü kilosu ? Doğumda zorlanılıyor sonra ben 36 haftalık hamileyim bebek 3.85 kılo almasın diye uğraşıyorum kof kılolar bunlar çünkü
Nrgsalp Yeapp neden kof kilo olsun ki .iri bebek olarak doğması cokk güzel .ele avuca gelir bakmadsı kolay olur .
Tgbdmrc Yeapp ben de bu bebek kilo alsin diye ugrasma isini hic anlamam. Yani 4 kilo olunca herkes gurur duyuyor cok guzel bi seymis gibi. Turk insaninin bu olgusu cocuk buyuyene kadar gecmiyor. Sonra da nasil kilo veririz kismina geçiliyor.
Zeynepreyyan Asminmom72 ben bebeğim kilo alsin diye hiç uğraşmadım ama dediklerinin hepsinden bayağı bayağı yedim. İlk doğumda bebek 34+5 doğdu 3080 Gr doğdu kan şekeri düşük doğdu o yüzden kuvozde kaldı
kerimannesi Asminmom72 iste 3, 5 kadar normal olabiliyormus 4 ve yukarsi sezeryan ama ama kisiden kisiye degisiyormus