Arkadaşlar merhaba 17+5 haftalık hamileyim ama son 4 gündür sağ kasığımda bir ağrı var dinmiyor sağ bacağıma vuruyor bazen bacağım uyuşuyormuş gibi oluyor sizlerdede oluyormu acaba heryere baktım araştırdım normal diye yazıyor bir kaç kişiyede sordum rahim büyüdüğü için ağrır dediler endişelendiriyor baya sizler neler yaptınız ağrı olduğunda ??