krszd inşallah yolun da gider canım benim… Aynı senin gb şiddetli kanama bende yaşadım 2 hafta önce… Korkumun tarifi yok nası geliyo nası düşüyo pat pat pıhtılar… Hemen doktorumu aradı annem. Ambulansla götürdüler beni… Kesin düştü diye aglıyorum ama çok şükür dışar da kıyamet kopuyo ama bebişim difir difir 🤲🏻🧿💙🥰 Rahim de açılma olmuş 1 mm. Lik ondan olmuş dikiş atıldı. Aynı şekil serumlar, progestan verildi. Şuan çok şükür iyiyiz… Tabi hala devam ediyorum progestana. Yani canım o sana nasip olduysa ve hayırlı ise onu senden kimse alamaz allahın izniyle 🤲🏻💙 Dilerim herşey yolun da gider… İçini ferah tut olurmu… Bol bol dua et 🤲🏻😘💐