Arkadaşlar 29 haftalığız . Normalde göbeğim yukarıdaydı , 3-4 gündür aşağıya indiğini fark ettim . Bugün annem de fark etti yani dışardan da belli oluyor aşağıya indiği . Bu doğumun habercisi değil değil mi ? Henüz erken çünkü . Endişelendim biraz . Bilgisi olan yazabilir mi ?