Hndakgn ben buz uyguluyorum 3dk falan kolonya sıkıp kurumasını bekliyorum sonra iğneyi yavaş yapıyorum 10-15 e kadar sayıyorum. İğneyi yapınca da hemen çıkarmıyorum ilaç çıkışı olmasın diye. Sonra kuru pamukla bastırıyorum biraz. İğneyi yaparken etini sıkman lazım ama ilacı verirken sıkma sakın benim bu şekilde morarmıyor.