Kızlar merhaba 32+5 haftalık hamileyim dün doktora gittim herşeyin normal olduğunu söyledi ama yarım saattir tam şeyimde bi baskı var gibi ve sancı atıyor hem belime hem aşağıya bide adet olmadan hissederdim mesela bişey aktığını şuan öyle hissediyorum ıslanıyor gibi ama lavaboya gittiğimde bişey yok nedenini bilen var mı acaba