A_yse Merhaba herkese ben yeniyim burda arkadaşlar bir sorum olacaktı hamilelikte karın ağrısı ve bel ağrısı normalmi sizce ?Ben daha 6 haftalık hamileyim.Cevaplarınızı bekliyorum
cilekreceli A_yse karından kastın kasık ağrısıysa böyle adet sancısı gibi çok normal tatlım rahmin büyüyor çünkü
cicekkizimm A_yse Bel ağrısı normal benimde çok ağrıyordu doktorum hamilelikte bel ağrısının magnezyum eksikliğinden kaynaklandığını söyledi ve magosit ilacını verdi. Kullanıyorum ağrılarım geçti
Aysenur05 A_yse benim de ilk zamanlarda karnım ağrıyordu bel ağrısı da oluyor yine de doktoruna söyle istersen belirli haftalarda doktor karın ağrısı iyi değil demişti bana ama bi skntı yaşamadm enfeksiyon filan oluncada karın ağrısı oluyormş
sibuti 6 haftalık hamilelikte normal diye karşılanır adet olacakmış gibi bir hisse bahsettğiniz karın ağrısı. Benimde ilk 4 ay adet zamanı karın ağrım olurdu hafif hafif. Ama özellikle 4-8 hafta arası adet hissi sürmüştü.
cilekreceli A_yse hayır benimde ağrırdı altı haftalıkken. Daha hamileliğin başında olduğun için rahminin büyümesinin yanı sıra vücut kendini bebeğe hazırlıyor illaki içerdeki değişiklikleri fizyolojik olarak hissedeceksin :)
A_yse cicekkizimm Banada doktorum normal dedi önemli olan bebeğin yaşaması dedi o ağrıların takmadı pek
Aysenur05 A_yse anladım benim çok karın ağrım oluyordu bi skıntıda yaşamadm şükür ama dinlenince geçiyordu yada masaj yapınca filan