Benimde eşimle aramda kan uyuşmazlığı var. Şuan 27 haftalık hamileyim.
Doktorum 28. Haftada ve doğumdan sonraki ilk 3 gün içerisinde kan uyuşmazlığı iğnesi olmam gerektiğini söyledi fakat, kanaman olursa eğer 28. Haftayı beklemicez iğnesi hemen olman gerekli demişti.
Dediği gibi de oldu yaklaşık 20 haftalık hamileyken kanamam oldu ve iğneyi vuruldum kanamam durdu.
Şimdi tekrar 28. Haftada iğne olacağım ve son olarak doğumdan sonraki 3 gün içinde iğneyi olacağım.
Bilmeyen arkadaşlar için söylüyorum, İğneyi doktora yazdırdık, özel veya devlet hastanesinde yazıyorlar (yani sağlık ocağında yazmıyorlar) daha sonra o iğneyi üreten ilaç firmasına gidip (kartal’da bi firması var) iğneyi aldık tekrar hastaneye geldik ve vurdurmuştuk.