Angelsmom29 tugbakadir merak etmeyin cok normal 25 haftaya kadar hareketler düzensiz olur bir gün olur bir gün olmaz 🌸
[silindi] 23 haftadayım bende bazen hissetmiyorum, doktorum endişelenmemem gerektiğini söyledi, yani normal dedi. Ama içim rahat etsin derseniz tabii ki gidin 🌼
Merve10090 [silindi] bendede durum aynı 🙈 bugün hiç hissetmedim. 23+4 oldum. 1 gün boyunca hissetmediğim oluyor..
tugbakadir Bayağı endişelendim açıkçası. Dün tetanoz aşısı da oldum. Akşamına hareketleri gayet iyiydi sabah da bir iki pıt pıt şeklinde vurdu. Daha sonra bir daha hareketlenme olmayınca endişelendim. Acaba aşı bir şey yapmış mıdır diye. Yarına kadar hareket etmezse giderim doktora. Sağolun bu arada ☺️
Kucukkedi tugbakadir ben dün 2.dozu oldum, 26+3 üm. Hareket için sola yatın bi kaç dakika bekleyin ha bir de süt için :)
Merve10090 tugbakadir ben hissediyorum 16 haftadan itibaren. Ama 28 haftaya kadar düzensiz olduğunu biliyorum. Bir gün hissediyorum… bir gün hissetmiyorum
tugbakadir Denemediğim şey kalmadı ama hala hareketsiz de bakalım yarına kadar hareketlenir inşAllah ☺️