neslikay Merhaba hanımlar, kahveyi çok sevip de hamilelikte ne sıklıkla tüketiyorsunuz acaba? Şekersiz içiyordum günde 1 sade içen var haftada 1 içen hiç doktorunuzla hemşireyle bu konuyu konuşan var mı aranızda
Duygus97 neslikay ben doktora sordum günde 1 fincan içebilirsin ama öğünden hemen sonra değil iki öğün arası içmemi söyledi
pitircikannesi1 neslikay gunde 1 tane içiyorum. Bazen iki ic günde bir tane oluyor. Ilk hamileliğimde aile hekimliğinde ki hemşire günde bir tane içebilirsin demişti. Bu ikinci hamileliğim bunda da içiyorum ılkinde de içmiştim canım.
H-melek neslikay ilk 3 ay önermedi doktorum, zaten doktora sormadan önce bir kez içmiştim çarpıntıdan bir hal olmuştum. Yani sizin vücudunuz tepki veriyorsa içmeyin içmekten kaçının günde 200 mg (200den az da olabilir çok emin değilim bir de siz bakın) kafein alma sınırını geçmememiz şart
neslikay pitircikannesi1 sağol canım bende çok severim 1 taneden birşey olmaz diye düşünüyordum yazdıklarınız okuyunca içim rahatladı 😊
neslikay H-melek tabi tabi kesinlikle o sınırlar önemli. Çok şükür bende öyle birşey olmuyor ölçülü kararında olması en iyisi
Miumiu neslikay Ben kahve bağımlısıydım doktorum günde 1 taneye izin vermişti hatta ilk günlerde bazen iki fincana çıkıyordu öyle bir bağımlılık 6. Haftama bir geldim bir tiksindim kahveden şu an 13+4 üm aylardır ağzıma sürmüyorum😂 Hamilelik gerçekten ilginç bir süreçmiş en sevdiğim şeylerden tiksinmeye başladım😂😅
Gamze18 Miumiu benim gibi olan var mı diyordum bende 😅 çok ilginç resmen nefret ettim yapamıyorum bile kokusu hoş gelmiyor artık
Aysun1983 neslikay bana günde 1 kupa granül ve ya 1 fincan Türk kahvaesi müsade etti ben hergün olmasa da hafta da 2 veya 3 kere içiyorum
Gamze18 neslikay bende çok seviyordum hatta ilk öğrendiğim günler içmemiştim çok zorlanmıştım. Bir anda bir tiksinme geldi ve kahve bağımlısı olan ben bir daha içmedim