ESMAARAS hayır canım geçen gece su geldi 8 damla kadar sabah nst ye gittik sancı çıkmadı doktoruma haber vermiştim pedi kullan 2 saat gez hareket halinde ol ve fotoğrafını bana at bakalım dedi attım sızdırma yapmış ama bebeğin suyu bol olduğu için bekleyelim dedi eğer suyun devamı gelseydi 24 saat içinde doğuma alırdım dedi