incikinannesi Zhrblt Ay Allah korusun koronadan canım zaten çok ağrı olunca da doktorlar parolu içebilirsin diyorlar hemşire de büyük ihtimal ondan söyledi teşekkür ederim bu arada 😘
sedaela Zhrblt ultrasondaki gibi hemen duyulmuyor tabi o aletlerde biraz uğraştırıyor. İçin rahat olsun canım onlar en güvenli yerdeler 😇
Bsmlh Zhrblt ben yaptırdım gün normal az sızladı oh dedim önceki gebelıgım gibi olmayacak ertesi gece hiç uyumadım ama be agrı şişti komple buz koya koya rahatladı genelde 2.gün başlıyor sancısı
yasemin333 Zhrblt ilkinde benim de olmamıştı bugün ikincisini oldum kolum çok ağrıyor şuan kaldıramıyorum.Hemşire bu daha çok ağrı yapar dedi.Tekrarlayan dozlar daha çok ağrı yaparmış😒
Zhrblt Edibaby bende 2. Merak ediyorum şimdi bakalım benim nası olacak şimdi olmadı ama 2 ye Allah kerim
Arminsare Zhrblt olabilecek ihtimalleri söylemek zorundalar. Olacak diye bir şey yok Yani. Bende oldum aynı sizin gibi hiçbir sıkıntım olmadı.