Zhrblt yapılan dozlar aynıymış ben bunu özellikle sordum.
İlk gebeliğimde iki doz, doğumdan sonra üçüncü dozu oldum ve diğerlerini yaptırmayı unuttum.
Bu gebeliğimde dördüncü dozu oldum.
hemşireye de özellikle sordum, ilk dozla bunun farkı var mı diye, yok dedi, hepsinin içeriği aynıymış.