Busrasener43 Kızlar meraba normalde akıntı beyaz şekilde gelir bu aralar biraz sarımsı şeklinde geliyor normalmi acaba progestan kullanıyorum acaba oyuzden mi diye düşündüm aranızda böyle olan varmı
hamileana Busrasener43 enfeksiyon belirtisi olabilir canım doktoruna danış gerekli görürse ilaç verir
Duygus97 Busrasener43 genelde enfeksiyon olabiliyor sarı akıntı. Kendimi bildim bileli ara ara sarı akıntım geliyor. Benim sarı akıntım olduğu için doktor progestan verdi biraz azaldı
merveklyc Busrasener43 mantar enfeksiyon falan olabilir bende mantar vardı o şekilde akıntım oluyodu sarı su gibi
skuscu Busrasener43 bende çarşamba gittim aynı sebebten doktoruma sordum enfeksiyon dedi doğumda sıkıntı cıkarmasn bize dedi fitil yazdı
Busrasener43 Duygus97 bana progestanı kahve rengi lekem geldiği için vermişti hala kullanıyorum ağız yoluyla alıyorum
merveklyc Busrasener43 aynada bak canım yoğurt kesiği gibi şeyler geliyosa mantardır inşallah yoktur çok kötü bişey
Busrasener43 merveklyc o benim hep olurdu canım ama ne bileyim hiç şikayet duymadım herhangi bi kaşına yanma vs de olmadı
aysesurucu Busrasener43 benim de hep oluyordu hala da oluyor . kaşınma ya da başka şikayetim yok . doktora gitmeye gerek var mı bilemedim
Sed22-09 Busrasener43 bendede enfeksiyon var doktor mutlaka günde 3 litreye yakın su iç dedi canım çünkü enfeksiyon başka türlü geçmiyor hamilelikte malesef 🙄
Nur0303 O akinti bende de oluyor 3 aydir net devam ediyor kasintida oldu doktor iltihaplanma var dedi ben sirkeli su yapiyorum kasinti gecti ama akinti hala devam ediyor
Sed22-09 Busrasener43 bir tane toz verdi ama oda bende çok işe yaramadı devam ediyor hala çok su içiyorum ama suyu azalttığım anda tekrardan başlıyor