melekkizim_00 Kızlar ben bu femara içtim yarın doktora gidecektim kii eşim pozitif çıktı iğne vurulamayacağım sizce kist yapar mı? Ne yapacagim ben ya
Nehirimmm06 melekkizim_00 iğnenizi aldıysanız kendiniz de vurabilirsiniz çok basit bi iğne ben kendim vumuştum eşimle
afrasil melekkizim_00 son iliski ne zaman oldu belki kendisi çatlar igneyi getirsinler kendiniz vurunsanz duymustum öyle
mbt34 melekkizim_00 kontrole gidemediğiniz için iğnenin zamanını bilemezsiniz ki. Ben klomen kullandım 3 ay iğnesiz sıkıntım olmadı. Sizin de olmaz inşallah kendisi çatlar, kafanızı takmayın bence. İğneyi de aldıysanız diğer aya kullanırsınız.
Nehirimmm06 melekkizim_00 ben öyle vurdum dedim sen kendinde vurabilirsin öyle kalırsa evet kist yapma riski var
melekkizim_00 afrasil kuzum zaten 10. Gün bugün ama iğneyi vursamda ilişki olmasın dedi dr ilaç alacak risk dedi
afrasil melekkizim_00 son iliski ne zaman oldu ? Sperm zaten rahimde yaşıyor ya belki zamanlama denk gelir
afrasil melekkizim_00 doktor sorun olmaz dedi ama sunu anlamadm bana 5. Gün basla ve 5 gün ic dedi çoğu kisi 3 Gün başlamış