kızlar 20. Haftamdayım. Dün kontrolüm vardı. Doktorum artık iyice hissetmeye başlamışsındır bebeği dedi bende hayır tam olarak hala hissetmiyorum dedim. Çoook hafif bi 3 kez filan hissettim şimdiye kadar. Sonra ultrason yaptı ve plasentan ön duvarda bundan dolayı hissetmiyorsundur dedi. O an cinsiyet heyecanından filan üzerinde duramadım. Eve gelince internetten baktım ve göbekle bebek arası plasenta ön duvarda olunca belki 30. Haftada bile çok az hissedebiliyormuşum.. bunu yaşayan varmı? Normla veya sezeryan doğumu etkilermi? 1 ay sonra tekrar kontrolüm var doktoruma sorucam ama çok merak ettim 1 ay bekleyemedim buradanda bilgisi olandan fikir almak istedim