Merhaba herkese ♥️ Aranıza yeni katıldım. Bir sorum var. Beta hcg üç gün önce 1233 çıktı. Kan testini yaptırmadan öncede bel ağrısı ve hafif ara ara gelen açık kahve koyu sarı gibi akıntılarım var. Adetim 1 ocakta olmaydı, olmayınca 5 inde kan verdim bu çıktı. Doktor randevum haftaya ve bu akıntı bel ağrısı normal mi hiç bir fikrim yok. Bu durumu yaşamış olan var mı çok endişeliyim😞