ovgu inşallahhhh
ilk tüp bebek deneyimim. Yarın doktor çağırdı kan vermeye gideceğiz 12. Gün. Bu kez de tuttu mu endişesi var.
normalde 4 düşüğüm var, çok şükür gebe kalmak istediğim ay kaldım neredeyse ama döllenme hatası olup kromozomlar eşleşmiyordu. Aslında her kafında olan bir şeymiş. Bizim sadece çok sık arka arkaya geldi bu durum. O yüzden daha fazla yıpranmamak için tüp yaptık.