Astadavistabeybi Alimmm2345 son 5 günüm şuanda bile kullanıyorum canım enfexia bebeğe geçmez inşallah enfeksiyon başa bela
Safiye_nur55 Alimmm2345 Ben oğlumda 7. haftamda başladı 37. haftama kadar devam etti ve enfeksiyon değerim 300 dü hiç düşmedi bir sürü ilaç serum kullandım ama fayda etmedi
baryaz Ben kullandım canım geçen hafta şükür bi hafta da geçti sürekli tekrarlarsa bebeğe sıkıntı olur dediler bana
RuveydaYasin Safiye_nur55 ben şunun anladım ki bu enfeksiyon hamilelikte baki çünkü bende de sıklıkla çıkıyor ne yapsam faydası olmuyor çözemedim
Safiye_nur55 RuveydaYasin Ben doğuma gidene kadar enfeksiyon ağrısı çektim bobreklerime vurdu ağrı doktorum bebeği 6 aylıkken almak istedi hamilelikte normal ama dikkat edilmesi gerekiyo ebeler bana afedersiniz ilişkin olursa içine kaçırmasın o bile enfeksiyon yapiyo dediler