Beyazmelekkk ben özel yapim anne besigi letgodan aldım yepyeni 300 liraya.. nirmal boyutlu besiklerden biraz daha buyyk oldugu icin daha iyi oldu. bebek icin ayri odamiz var ama 2 3 sene sonra yapicam orayi. Havaya para vermek istemiyorum. Satan kısi yan koruyucu ortuleride hediye etmis. Kiz biliyorlarmis erkek olmus onlar hic kullanilmadan kalmis.