Didem34 Meral11 cok yükselmis kac haftalıksınız. 1 limonu bi bardak suya sıkıp için bi tansiyon düsürür
Didem34 Meral11 doktorunuzu acil bilgilendirin allah korusun gebelik zehirlenmesi olmasın haftanız ileride zaten bebegi ve kendinizi tehlikeye atmayn
Akinada Doktorunu bilgilendir .ben son haftalarda tansiyonum 14 10.. 15 9 .. 15 10 çıkıyordu 38. haftada doktor doguma aldi beni eve gidince yükselir bişy olursa bilemeeyiz ddi
2subat Meral11 Doktoruna haber vermelisin canım ben tansiyon yüzünden 15 ocak da doğurmam gerekirken 28 aralıkda acil doğuma alındım
Tatliskoo Meral11 canim tansiyonun cok yuksek doktoruna ulas bence normal degil cunku gebelikte yuksek tansiyon cok risklii
Ecem1818 Meral11 benimde tansiyon problemim oldu gebelikte doktor bir ialaç verdi 15 i bulunca al hemen dedi sizde hemen arayın