Mrb kızlar bir sorum olucak 23+6 günlük hamileyim çok şükür hareketlerinide 17 hafta hissetmeye başladım tabi 20 lerde daha net oldu artık tekmelerinide görebiliyorum artık sorum şu gece çok nadir tekme atıyo sanki benimle uyuyo benimle uyanıyo 🤗gün içerisindede baya hareketli gece böle uyuması normalmi acaba sizlerdede bu durumu yaşayan varmı ? 🥰🤰🏻🧿