Lorthavva Merhaba 12 haftalık gebeyim yaklaşık ıkı haftadır ellerimin üstü ve dirseklerimde kaşıntı ve pulpul kabarmalar oluştu. Başta yürüyüş esnasında rüzgar çarptı ve yaktı zannettim. Fakat git gide kaşıntılarım çoğaldı nedenini bilen var mı ?
Sedaerhan Lorthavva doktora gidin kan testi isticektir karaciğere bakmak için karaciğerden mi kaynaklı diye yoksa alerji deyip krem veriyor