Sedacan ben 30 haftalığım 28.haftada test yapılıyor kan uyuşmazlığı testi indirect coombs ismi negatif çıktı benim kanaman ve sancım olmadığı için doktorum doğumda vurucak iğneyi pozitif çıkarsa vuruyor direkt veya kanaman ve adet sancısı gibi ağrın varsa yapıyorlarmış. Benim hiçbir sıkıntım yok çok şükür