Zeynep-aa [silindi] kafeinsiz kahve içmek lazımmış yada dibek kahvesi gibi kafein oranı az olan kahveyi içmek lazımmış bende içmiyorum günde 1 tane içebilirsin diyorlar da içim rahat etmiyor içmiyorum bende
Me_likeee 38 haftalık hamileyim canım istedikçe günde 1 kere olmak şartıyla sadece Türk kahvesi içiyorum herhangi bir sakıncası olmadı canım
[silindi] Me_likeee çok içimi rahatlattınız bende cok sevşyorum da gunde 1 türk kahvesi yaparım artık sizinde allah saglıkla kucagınıza almayı nasıp etsin🤲🏻🤲🏻
Me_likeee [silindi] rica ederim canım bende öyle seviyorum içini ferah tut amin inşallah Allah sanada bu haftalara gelmeyi bebeğine kavuşmayı nasip etsin inşallah