Madeleine Busrans 38a geldim hiçbir belirti yok bide akşamları karnım resmen kare oluyor , bi sol taraf şişiyor bi sağ taraf. Sizde de böyle durum var mı? Hiç kasılmam yok ne zaman gelicek acabaaa
Alfabetaa giyus06 benimde cok hafiften ayaklarımda ve ellerimde şişlik var zaten 16 kilo aldım artık doğurayım diyorum😂 36+5teyim. 38de doğursam sağlıkla😁 çok geçe kalınca zor oluyor zaman gecmiyormuş😁
giyus06 Alfabetaa ya benim hic olmadı bu son 1 hafta şiştim yalancı sancılarımda var hic gecmiyo cadı kızım ne zaman gelcek acaba☺️
Alfabetaa giyus06 yalancı sancıyı bile anlamıyorumm arada karnım sertleşiyor sanırım o oluyor yalancı sancı😁 onda bile emin değilim 😁