Salandozlu karnın seğirmiştir. Bebekle alakalı değil. Benim 9.haftada seğirmişti. Göbek, karın seğirmesi olurmuş zaten. Hatta benim seğirme olduğunda karnım inip kalkmıştı o derece. Seninde öyle olmuştur. Rahim büyüdüğü için olabilirmiş. Ama bebeğin kasları, reflekslerini hissetmek imkansız derisi bile çok çok ince şuan, organları gözükür durumda şeffaf halde. Bu haldeyken o tepkiyi vermesi mümkün değil bilimsel olarak..