Seymaplyrl canım doktorun seni yönlendirir..bizimki 960 gram doğmuştu..beslenmeye başladığında bize anne sütüne eklenen aptamilin prematüre bebekler için kilo artırıcı protein tozu var 3 kiloya kadar kullanılıyor,ondan aldırdı doktorumuz..3 kg olduktan sonra bıraktırdı, obezite olmasın diye