37.haftadayım bugün ilk defa nstye girdim. Cihazda 150 160 180 rakamlarını gördüm. Doktor her şey yolunda dedi. Doğum yakın mı dedim bilemiyorum şuan dedi. Devlet hastanesiydi malum pek açıklama yapmadı.Aranızda Bilgi sahibi olan var mı burada çıkan rakamlar Doğum zamanı hakkında fikir veriyor mu