Ahsennurrrr Kızlar ya ellerim tombik tombik ve ayak bileklerim şişti hafif hissediyorum sizdede oluyormu normalmi??
OMAYBABY Ahsennurrrr bende şuan 26+3 haftalık hamileyim hiç öyle bişey olmadı bir fikrim yok üste kalsın diye yazıyorum 😊
Leyla56341 Ahsennurrrr bende de oldu malesef hala da oluyo bide üstüne uyuşuyor 😒 tuzu kestiğim halde devam ediyor doktora gidince söylemem lazım
Ahsennurrrr Leyla56341 hadi yaaa uyuşukluk bende yok ama tuzu tamamen mi kesmek lazımmış zaten normal kullanıyorum fazla sevmem tuzu ama
Anne18 Ahsennurrrr canım Bi ölçtür dük yüksek sonra doktorum ellerimi gördü suyumun azaldığını gördü oradan anladı
Berensmom İdrarda protein kaçağı var mı ve tansiyon baktırmak lazım preeklampsi açısındn risj olabilir kontrol ettirin mutlaka . inşallah sorun çıkmaz 😌 tedbirimizi alalım üzülmeyelim
Ahsennurrrr Berensmom ayy evet salı gunh randevum var doktoruma gösterip sorucam inşallah sorun çıkmaz 🙏