bukabu Kızlar selamm, idrar tahlilimde eser miktarda protein gördüm, bu ne demek oluyor yaşayan varmı? 27+1 haftadayım,
Mommmyyy bukabu bende de aynı 27+1 de çıktı geçen hafta canım dr bir şey yok endişelenecek dedi tansiyon da yüksek olursa gebelik zehirlenmesi olabiliyormuş tansiyonunu takip et sen yarın yine vereceğim herhalde eben tahlil
bukabu Mommmyyy tansiyonum yükselmiyor genelde cok sükür. Artmasa bari bu kaçak, idrar tahlilini hafta da 1 mi takip edeceksin canım ?
Mommmyyy bukabu enfeksiyon da çıkınca tekrar bakalım demişti o yüzden gideceğim canım hem enfeksiyona hem de proteine bakacak