Beyzan Muayeneye gitmedim ama akşam 20.30 gibiydi, doktorun yönlendirmesiyle ( bebek hareketlerinde azalma olduğunu düşünmüştüm ben 2 hafta önce) Direk Nst ye bağladılar, bende ilk defa girdim zaten daha önce deneyimlememiştim. Herşey normal çıktı, parasını ödedik çıktık bizde 😁 Oğlum bize biraz masraf çıkarmak istedi anlaşılan 😁😁