Alfabetaa Ben hiç uyuyamıyorum dönerken uyanmam gerekiyor şekilden şekle giriyorum çünkü dönerken sürekli su içmem gerekiyor o yüzden sürekli lavabo için de kalkıyorum öyle öyle sabah oluyo bazen ağlıyorum valla yeter diye 😅 iki haftadır böyle eşim de sabah beni görünce dayanamıyor sen yine uyumadın bütün gece diye ben ahlayıp vahladıkça o da uyuyamıyor yazık 😅😅