Banubaytok Dilola01 ben canım benim 2 tes normal mis bi doktor yaş riskin var dedi bebekten sıvı alcaz dedi meğersem normalmiş 3 tarama testinde bende kan şekeri yüksek çıktı bide kuvatir çıktı 2 tes yaptırma bence 3 git biri iyi biri kötü cikiyo
Slnnn1 Dilola01 ben de oldu canım yaş sorunum yok 2 Li testim temiz çıktı 4 lü test yüksek riskli çıktı
momsboys Dilola01 benim ikili testim riskli arkadasımın 3 lü testi kötü çıktı ben fetal dna o amniyosentez yaptırdı çok kötü günler gecirdik sonuc ikimizin bebeğide çok sağlıklı
Banubaytok Slnnn1 zaten bu testler yüzde yüz sonuç vermiyomus ya ayrıntlı uturasyon en iyisiymis bende iki lise bisey cikmadi 3 çıktı kan sekerim yüksek onuda ya ilaç yada tatlı yemicem sıvı isterlerse vermeyin sakin
Banubaytok Slnnn1 olsun de rabbim sana onu vermiş dogurcam de ya sen ayrintilida görmedin milletçe inanma benim kiz arkadaş demişler arabama bana dediler cikmadi allah büyük doktorlar çokda inanma rabbim sigin
Slnnn1 Banubaytok tabi öyle çok sağlıklı diyipse sonuna kadar sorunlu doğan bebeklerde var herşey Allahtan
Banubaytok Hanife20 3 taramada çıktı düşük tehlikem ikilide yaş riski çıktı ama bugün baktılar ikilide bisey yokmuş yaşım normalmis