Dnacar83 1 cm acilma vardi dr eliyle iyice acmaya calisti pirti dustu ve kanama sanci artti bu aksam yada yarin kesin gelecek eve git ilik duş al dedi yuruyus yap dedi sancini hastanede cekme dedi agrin artincada direk gel dedi
Girlpowerbabe Dnacar83 açılmanız olduğunu doktor muayene etmeden önce hissetmiş miydiniz acaba yarın benim de açılma var mı diye muayenem olacak merak ediyorum🤩
hafsa0211 Dnacar83 kac haftaliksiniz acaba benimde altta cok baski var bıcak saplanir gibi canim yanıyor karnım da indi yarın çatı muayenem var merak ediyorum acilma varmidir acaba diye
Me_likeee Dnacar83 bende yeni muayene oldum benimde 1 cm açılmam var şuan 38 haftalık hamileyim tekrar gel dedi yarın gidicem bakalım açılmama bakacak herhalde Allah yardımcın olsun canım bol bol dua et stres yapma sakın kalmaya calis
Dnacar83 burcin277 muayeneye gittim acilmayi hissetmedim ama alt bolgede agri vardi bide bebek kafasini cevirip duruyordu
Dnacar83 Girlpowerbabe 2 gundur agri vardi asagida bide normal agridan cok farkliymis dogum agrisi daha hafif geldi bana suan az oldugu icinmi bilmiyorum ama kanamadan korkdum sadece oda duruldu kanli su gibi akiyor
Dnacar83 hafsa0211 bicak saplanir gibi degilde hafif kesilmeyen agri tuvalete otururken zorlaniyordum baski hissediyordum
hafsa0211 Dnacar83 bu arada Allah inşallah süreci en iyi şekilde atlatıp yavrunuzu saglikla, kolaylikla kucaginiza alabilmeyi nasip etsin
Me_likeee Dnacar83 uyarmadi sadece 3 parmağı ile çatı muayenesi yaptı acıdı biraz tabi 2 gün sonra gene gel dedi suyun kanaman olursa bekleme gel dedi