Dvoz1993 gittik kuzum bugün aslında iyi bi doktor ama ultrason esnasında doktor bize hiçbişi söylemedi sadece sekretere yaptığı tetkikleri normal olup olmadığını söyledi tıp diliyle söyledi kız yazdı. Bize de bilgi vermedi hiç. En son çıkan raporu okuyunca anladık büyük ihtimal bi sorun olmadığını. Şöyle bişey var hakkını da yemek istemem benim kızım çok intaçıydı naptıysam kendini göstermedi 3 kere beni ultrasona aldı. İlk girdik göstermedi sonra bi yürüyüş yap çikolata ye dediler yaptım girdim yine göstermedi sonra tekrar bidaha gez dolan dediler15 dk sonra tekrar aldılar yine göstermedi. En sonunda başka bi zaman tekrar gelin resim için dedi uğraştı baya. Ama konuşmaya çalıştım çok konuşmadı doktor iyi mi dedim bi bakalım dedi baktı bişey söylemedi cd aldık bi tane siyah beyaz ultrason var şuan elimde bide rapor var. Renkli ultrason içinde başka zaman tekrar gidicez inşallah ücretsiz bi şikilde