Banubaytok Arkadaşlar ben 3 taramada bana down sedromu var dediler sonra kan yüksek dediler ve bugün sadece kan sekerim yüksek çıktı bide tekrardan kan aldilar yarın sonuclari alacam benim gibi kan şekeri yüksek olan varmı napmam lazım ne yememem lazim
Papatya6 Banubaytok beyaz unlu paketli gıda makarna tatlı vs kesmeniz gerekiyor yemekten sonra en az 15-20 dk yürüyüş ve düzenli 2-3 saatte bir beslenme
Papatya6 Banubaytok neden düşük riski var kanamanız mı var ? Benimde riskim var şuna 4 ünite akşam insulinim vardı sebze yoğurt ve bir dilim ekmek yememe rağmen yüksek çıktı yürüyüşsüz çok zor dengelemek . Mecbur yürüdüm. Yürüyüş yapamacaksanız insülin şart . Yürüyüş vücuttaki şekeri dağıtıryor düşürüyor bana dahiliye ve diyetisyen yürüyüş yap dedi muhakkak. Riskinizi söyleyin insülin versin
Banubaytok Papatya6 benim 11 haftalıkken az bi kanamam oldu doktoruma gittim şuan bisey yok sitres yapma dedi sonra düşük tehlikem oldunu duydum bu bizim elimizde ya sitres gerçekten çok kötü hala devam ediyo düşük tehlikem surda 5 aya gircem ne zaman geçer bilmiyom
Banubaytok Papatya6 bakalım verirse kullanıcaz ama düşük tehlikem varken nasıl yurucem zaten bende ole tatlı yemiyom arada bi aliyodum kan sekerim yüksek çıktı şimdi hiç şekerli almicam azıma ozaman unsilimde bebeğe zarar vermesin