Merhaba kızlar 7 aydır deniyoruz olmuyor demiştim önceki postalardan bilen bilir. Bugün adetin 3.günü bazı testlerin sonucu çıkmış amh 15 gün sonra çıkacak o zaman gidicem sonuç göstermeye , doktor pcos yok dedi sonuçlardan da anladım zaten yalnız E2 hormonum düşük niye anlamadım böyle olup da düzelen var mı yoksa normal mi yorumlarsanız sevinirim 🤗
Bu arada eşim ve benim önceki gittiğimiz doktorlar o kadar ilgisizmiş ki buraya gelince anladım. 9.günü hormon testi yapmıştı diğer doktor ilgilenmedi pek, eşimin de 10 günlük perhizine bakıp fakülteye yönlendirdi falan morali çok bozuldu şu anki doktoruma anlattım durumu yönlendirdi bizi sağolsun ama o bile kızdı yani keşke işini layığı ile yapsa herkes. Bazı doktorlar resmen vakit kaybı anladım.
https://hizliresim.com/k17gBc
https://hizliresim.com/YihvOX