Öncelikle çok geçmiş olsun,bende iki aylıken kürtaj oldum bebeğimin on haftalık olması gerekirken gelişimi olmadığı için sekiz haftalıken kalbi durmuştu.Ben hamileliğimde kontrolerde özele gidiyordum ama kürtajımı devlet hastanesinde yaptım ,kesinlikle korkacak birşey yok bende çok korkmuştum bana hem altan fitil verdiler hemde dil altına verdiler anestezide vermediler narkozda vermediler,iki bilemedin en fazla beş dakkikada olup bitti,beş on gün kadar kanamam oldu regl kanaması gibi ondan sonra gayet normaldi ve çok şükür şimdi’de çok yeni hamileyim.Rabbim isteyen herkese nasip etsin,biz hamilelerede evlatlarımız sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin inşallah,Rabbim sizede tekar o güzel duyguyu yaşatsın inşallah🥰😍