Nil-123 Arkadaşlar su an tam 8. Haftadayım ömrümde böyle bas ağrısı görmedim gebelikten mi kaynaklanıyor acaba daha önce yaşayan var mı 🥺 kendimi çok güçsüz hissediyorum uyandığımdan beri