Kubrayldz51 39+1 haftalık hamileyim ve kızım hala doğmadı doğumu kolaylaştırmak için ne yapmam lazım hurma yiyorum, her gün merdiven inip çıkıyorum ve duş alıyorum ama gelmiyor 🤷♀️🤦🏼♀️
malatya4444 Ayni durumdayiz 34+4 olduk sancilarm oluyo ama duzene girmiyo bi turlu kesiloyo geri hurmayi bende yiyorm günlük evin icinde hareket halindeym surekli malum 2 oglum daha var canavar gibiler oturtmuyolar ama yok gelmeye nieti yok bu kızın
malatya4444 Bende kafa kalmamis 😁😂 yanlis yazmisim 39+4 haftaligim😂 diorum neden erken deilmi falan dio sonradn farkettm ya