Kızlar 9 aylık hamileyim. Geçen hafta kan testi yaptırdım. Bugün aradılar doktor orda değilmiş ama hemşire kan değerleriniz için aradık bebeğinizin bezini başkası değiştirsin dikkatli olun sıkıntı çıktı kan testinde dedi. İnternette bebekte hasarlara yol açar diyor çok stres oldum. Başına gelen var mı bilgilendirir misiniz lütfen :(